Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

HERŞEY KEÇE... Tanıtım Yazısı

Daha önce kendi hobimden bahsetmiştim. Okumak için Tık Tık Şimdi de bir arkadaşımın hobisinden bahsetmek istiyorum sizlere. Zaman zaman başka arkadaşlarıma da bloğumda yer vermek istiyorum. Sizde yer almak isterseniz. Bana buradan ulaşabilirsiniz.

Şimdi sizleri güzel ve becerikli bir anneyle başbaşa bırakıyorum. Buyrun ;)



Merhaba adım Zeynep Demir Sel. Özel eğitim öğretmeniyim. İzmit’te yaşıyorum, evli ve 2 çocuk  annesiyim. Keçeden ürünler yapımıyla ilgileniyorum.


Keçe Ürünler Yapımı Sizin İçin Meslek Mi Yoksa Hobiniz Mi?
Aslında hobi ama meslek halinde yapmak çok isterdim.. Mesleğimi de çok seviyorum birkaç tane olup her yere yetmek ne güzel olurdu Şaka bir yana aldığım eğitim ve yeni atandığım okul mesleki eğitim merkezi el becerilerinin yoğum uygulandığı bir yer fırsatım olursa öğrencilerimi de tanıştırmak isterim keçeyle.




Peki Bu İşe Nasıl Başladınız?
Çok olmadı aslında geçen yaz tatile gittiğim yerde karşılaştığım küçük keçe fillerle …duvar süsleriydi … "Ay çok güzeller", "Ay ne kadar kolay yapılır" , "Çok şık neler yapılır böyle" ve "ben yaparım" la başladı maceram ama iş öyle kolay değilmiş. 6, 7 ay araştırdım işin inceliklerini hiçte kolay değilmiş ama kafaya koydum bir kere uğraşmak o kadar haz veriyordu ki sinir stres hiç bir şey kalmamıştı. Beğenenler de çoğalınca cesaret ettim ve ürünlerimi face kanalıyla görücüye çıkardım.




Kolay Mı? İsteyen Herkes Yapabilir Mi?
Aslında pek kolay değil beceri illaki şart birde bilgisayarı iyi kullanmak kendini yenilemek ve veri sağlamak açısından gerekli.




Hangi Malzemeleri Kullanıyosunuz? 
Keçe kalın ve ince olmak üzere,nakış ve keçe kesen büyük makaslar,kurdele,bocuk ,rengarenk ipler,düğmeler fistolar ,inciler aslında herşeyi bir şekilde keçeye iliştirebiliyorsunuz hiçbir şeyi atamıyorum ya kullanırken lazım olursa diye İzmit'te bir tane keçe satan yer yoktu istanbuldan alıyordum kardeşime gitme bahanesiyle şimdi adım başı açıldı ama kalite pek iyi değil yine burdan almıyorum malesef




Size Ulaşabileceğimiz Bir Adres Var mı? 
Herşey keçe blog sayfamdan , Herşeykeçe facebook sayfası veya selzeyno instagram adresinden bana ulaşabilirsiniz




Eklemek İstedikleriniz.
Öncelikle bana yer verdiğiniz için çok  teşekkür ederim..Severek ve eğlenerek yaptığım ürünlerimle tanışmanız dileğiyle sağlıcakla kalın.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder