Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

BIOBLAS SIVI SAÇ KREMİ

İlk ürün tanıtımım sevdiğim bir ürün olan Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Sıvı Saç Kremi.
Sizde saçlarınızda benim yaşadığım sorunları yaşıyorsanız bioblas hakkındaki yorumumun işinize yarayacağını düşünüyorum.

Sudaki klor oranının yüksekliği, saçlarımın röfle, boya, rüzgar, güneş gibi yıpratıcı durumların hepsine birden maruz kalması tabiiki kırılmalara ve dökülmelere yol açtı. Zaten ince telli olan saçlarım iyice azalmış ayrıca duş sonrasında taramakta işkence olmuştu.

Ne yapmalıyım diye internette araştırma yaparken bu ürün hakkındaki yorumları okudum ve hemen edindim. Şansıma şampuanın yanında hediyeydi :)

Resim Alıntıdır

Temiz ve nemli saçın tamamına uygulayabiliyorsunuz. Durulanmıyor, sprey başlıklı olduğu için kullanımı çok kolay.

Bioblas sıvı saç kremi vaad ettiklerini neredeyse gerçekleştirdi.


  • Saç dökülmesini önledi mi bilemiyorum farklı ürünlerde kullanmıştım. 
  • İnce telli saçlarıma dolgunluk verdi
  • Parlaklık verdi
  • Çok ama çok kolay taranmasını sağladı.
  • Yıpranmadan dolayı şekil vermekte hatta düzleştirmekte bile zorlandığım saçlarıma daha kolay şekil vermemi sağladı.

Peki sizin bu konuda yorumunuz var mı?


Bir sonraki postu hazırlamak üzere gidiyorum. Hoşçakalın :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 yorum:

bademlebuduk dedi ki...

bu ürünü ben de kullandım ve çok memnun kaldım, blogumda da paylaşmıştım...
http://www.bademlebuduk.com/2013/10/bioblas-sv-sac-kremi.html

Unknown dedi ki...

Yazınızı okudum ve yanılmadığıma sevindim.

Yorum Gönder