Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

BAMBU ÇUBUKLU ODA KOKUSU

Bu kokular hem gözünüze hem ruhunuza hitap edecek.

Çubukları nedense beni çok cezbetti. Birini salonumda birini banyomda olmak üzere bambu ve menekşe kokusunu kullandım. Tavsiye edebilecek kadar çok beğendim. Baymayan ferah bir kokusu var ama diğer kokularını da çok merak ediyorum. Ben bu kokular bana Bayan Vertigo'nun hediyesiydi :)



Biraz hızlı tükeniyor. Kullanmayacağınız zaman kapağını kapatmakta fayda var. Bittikten sonra ise şişenin içine biraz su koyarsanız çubuklar koku yaymaya devam ediyor artık etrafa koku vermediğinde ise çubukları kapalı mekanlarda kullanabilirsiniz, dolap içi gibi.
Mesela ben ayakkabı dolabına, çorap çekmecesine, çarsaf çekmecesine, havluların arasına ve ajandalarımın arasına koydum, her açtığımda ohhh miss gibi kokuyor :)

Şişeleri ise atmaya kıyamadım :) Oğlum babasıyla markete ya da parka her gittiğinde bana minik parmaklarıyla çiçek koparıp getiriyor bende şişelere koyuyorum.



Oğlumun blogunda bu kokulardan hediye ediyorum ayrıca yanında minik hediyelerimde var.
Burayı ya da resmi tıklayarak çekiliş sayfasına ulaşabilirsiniz.

 Çekiliş Sayfasına Bağlanmak İçin Tıkla

Rabbim Sizleri İyi İnsanlarla Karşılaştırsın
Sevgiyle Kalın

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder